Saa´mi Nue´tt hakee Sevettijärven kielipesään kahta työntekijää

Saaʹmi Nueʹtt ry julistaa haettavaksi

SEVETTIJÄRVEN KOLTANSAAMENKIELISEN KIELIPESÄN VASTAAVAN OHJAAJAN TEHTÄVÄN

Ohjaajalta vaaditaan hyvää koltansaamen kielen suullista taitoa sekä saamelaiskulttuurin tuntemusta. Koltansaamen kirjallinen taito katsotaan eduksi. Hakijalta edellytetään kykyä itsenäiseen työskentelyyn kielen ja kulttuurin siirtämisen ja elvyttämisen parissa. Tehtävään soveltuva toisen asteen tutkinto, varhaiskasvatusalan tutkinto tai kokemus työskentelystä lasten kanssa katsotaan eduksi.

Palkka

2500 €/kk.

Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä noudatetaan 4 kuukauden koeaikaa. Hakemuksiin, joita ei palauteta, tulee liittää kelpoisuutta osoittavat todistukset tai ansioluettelo.

Hakuaika päättyy

1.3.2012 klo 15.00.

Hakemukset lähetetään osoitteeseen Saaʹmi Nueʹtt ry, pj. Tiina Sanila-Aikio, Sanilantie 36, 99800 IVALO tai Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen

Tiedustelut

Tiina Sanila-Aikio puh. 040 7252 585 tai Pauliina Feodoroff puh. 040 7364 475

SEVETTIJÄRVEN KOLTANSAAMENKIELISEN KIELIPESÄN OHJAAJAN OSA-AIKAISEN (50 %) TEHTÄVÄN ajalle 5.3.2012–31.12.2012

Ohjaajalta vaaditaan hyvää koltansaamen kielen suullista taitoa sekä saamelaiskulttuurin tuntemusta. Koltansaamen kirjallinen taito katsotaan eduksi. Hakijalta edellytetään kykyä itsenäiseen työskentelyyn kielen ja kulttuurin siirtämisen ja elvyttämisen parissa. Tehtävään soveltuva toisen asteen tutkinto, varhaiskasvatusalan tutkinto tai kokemus lasten kanssa työskentelystä katsotaan eduksi.

Palkka

1500 €/kk.

Valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä noudatetaan 2 kuukauden koeaikaa. Hakemuksiin, joita ei palauteta, tulee liittää kelpoisuutta osoittavat todistukset tai ansioluettelo.

Hakuaika päättyy

1.3.2012 klo 15.00.

Tiedustelut

Tiina Sanila-Aikio puh. 040 7252 585 tai Pauliina Feodoroff puh. 040 7364 475.

Saaʹmi Nueʹtt rõ čõõđat ooccâmnalla

ČEʹVETJÄÄUʹR NUÕRTTSÄÄʹMǨIÕLLSAŽ ǨIÕLLPIEʹZZ VAʹSTTEEI OʹHJJEEI TUÂI

Oʹhjjeejest õõlǥtet šiõǥǥ nuõrttsääʹmǩiõl njaaʹlmilaž silttõõzz da sääʹmkulttuur tobddmõõžž. Nuõrttsääʹmǩiõl ǩeʹrjjlaž silttõõzz ǩiõččât ouddõssân. Ooccjest õõlǥtet oodd jiõččnaž reâuggmõʹšše ǩiõl da kulttuur seʹrddem- da jeälltemtuâjast. Tuõjju suåppi nuuʹbb tääʹzz tuʹtǩǩõõzz, ouddpeâmmʼmamvuuʹd tuʹtǩǩõõzz leʹbe ǩiõččlâʹsttmõõžž päärnaivuiʹm reâuggmõõžžâst ǩiõččât ouddõssân.

Päʹlǩǩ

2500 € määnpââʹjest.

Ouddâl tuâi vuâsttaväʹlddmõõžž âlgg vaalšum čuäʹjted lääʹjj 504/2002 mieʹlddlaž kriminalregisterväʹlddõõǥǥ. Tuâjast jääʹǩǩtet 4 mannu ǩiõččlõddâmääiʹj. Ooccmõõžžid, koid jeäʹt maacctuku, âlgg õhtteed ââʹntemvuõđ čuäʹjteei tuõđštõõzzid leʹbe merittloǥstõõǥǥ.

Ooccâmäiʹǧǧ poott

1.3.2012 č 15.00.

Ooccmõõžžid vuõltteet addrõʹsse Saaʹmi Nueʹtt rõ, st. Tiina Sanila-Aikio, Sanilantie 36, 99800 ÂʹVVEL leʹbe Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen

Teâđstõõllmõõžž

Tiina Sanila-Aikio teʹl. 040 7252 585 leʹbe Pauliina Feodoroff teʹl. 040 7364 475.

ČEʹVETJÄÄUʹR NUÕRTTSÄÄʹMǨIÕLLSAŽ ǨIÕLLPIEʹZZ OʹHJJEEI VUÄʹSSÄIGGSAŽ (50 %) TUÂI pâjja 5.3.2012–31.12.2012

Päʹlǩǩ

1500 € määnpââʹjest.

Ouddâl tuâi vuâsttaväʹlddmõõžž âlgg vaalšum čuäʹjted lääʹjj 504/2002 mieʹlddlaž kriminalregisterväʹlddõõǥǥ. Tuâjast jääʹǩǩtet 2 mannu ǩiõččlõddâmääiʹj. Ooccmõõžžid, koid jeäʹt maacctuku, âlgg õhtteed ââʹntemvuõđ čuäʹjteei tuõđštõõzzid leʹbe merittloǥstõõǥǥ.

Ooccâmäiʹǧǧ poott

1.3.2012 č 15.00.